Nastojimo osigurati najviši kvalitet naših proizvoda i usluga. U slučaju potrebe za reklamacijom ili ostvarivanjem garancije, slijedite korake navedene u nastavku.

1. Garancija na proizvode

Trajanje garancije zavisi od vrste proizvoda i uslova proizvođača. Tačan rok garancije naveden je na stranici proizvoda i u garantnom listu koji dolazi uz proizvod. Preporučujemo da sačuvate garantni list i račun, jer su potrebni za ostvarivanje prava na garanciju.

2. Reklamacija zbog oštećenja u transportu

Ako primijetite da je proizvod oštećen tokom transporta, molimo vas da:

  • Odbijete prijem paketa i odmah obavijestite dostavljača o oštećenju.
  • Ako ste preuzeli paket i oštećenje primijetili naknadno, kontaktirajte nas u roku od 2 sata uz priložene fotografije oštećenja.

3. Reklamacija zbog fabričke greške

Ukoliko se utvrdi fabrička greška proizvoda, molimo vas da nas obavijestite unutar 7 dana od prijema. Nakon prijave, naš tim će vas uputiti u dalji postupak reklamacije ili servisiranja artikla.

4. Povrat artikla

Ako proizvod koji ste kupili ne odgovara vašim očekivanjima, imate pravo na povrat unutar 7 dana, pod sljedećim uslovima:

  • Proizvod nije korišten, otpakovan, i nalazi se u originalnom pakovanju.
  • Troškove povrata snosi kupac.

5. Kontakt za reklamacije

Za sve informacije o garanciji, reklamaciji ili povratu artikala, možete nas kontaktirati putem e-maila ili telefonski, a naš tim će vam pomoći sa svim potrebnim koracima.