GARANCIJA ZA ISPRAVNOST PROIZVODA
Proizvod ima garanciju ako je tako navedeno na garantnom listu ili na računu. Garancija je važeća uz pridržavanje uputa na garantnom listu, te uz predočenje aparata, prilaganje fiskalnog računa pružaoca usluge unutar garantnog roka, koji je naveden na garantnom listu, odnosno računu. Ako nema informacije o garanciji, proizvod nema garanciju ili podaci o tome nisu poznati – u tom slučaju može korisnik/Korisnik kontaktirati GLAS-KOMERC d.o.o. s ciljem prikupljanja informacija.
Garancija ne vrijedi za kvarove i oblike korištenja koji su posljedica nepažljivog rukovanja aparatom ili posljedica nepravilnog održavanja aparata.
Korisnik može ostvariti pravo na garanciju neposredno kod proizvođača ili u njegovom ovlaštenom servisu, koji je obvezan izvršiti popravak proizvoda u razumnom roku, a u suprotnom proizvod zamijeniti drugim, jednakovrijednim i besprijekornim proizvodom. Korisnik također može ostvariti pravo na garanciju kod GLAS-KOMERC d.o.o., ali u tom slučaju vrijedi odredba iz prvog stavka.
Ovlašćen je servis koji ima punovažnu punomoć proizvođača da može servisirati proizvode i ima zaključen ugovora sa proizvođačom za nabavku rezervnih dijelova.
Povrat proizvoda u garantnom roku vrši se u skladu s uslovima koje proizvođač navede na garantnom listu.
Zakonski propisana garancijska prava kupca ostaju nepromijenjena. Korisnik može neposredno prilikom preuzimanja, reklamirati proizvod ako proizvod nema karakteristike koje je pružatelj usluge izričito obećao, ako su poslani pogrešni proizvodi ili u pogrešnoj količini, boji ili nekako drugačije odstupaju od narudžbe kupca.
REKLAMACIJA
Za sve informacije o garanciji, reklamaciji ili povratu artikala, možete nas kontaktirati putem e-maila ili telefonski, a naš tim će vam pomoći sa svim potrebnim koracima.
Uz reklamaciju se sastavlja reklamacijski zapisnik. Na reklamacijskom zapisniku zapisuju se zamjedbe kupca i zahtijevano izborno pravo vezano uz rješavanje reklamacije. Korisnik ima pravo na izbor rješenja, njegov zahtjev (zamjena robe, odobrenje ili povrat novca) bilježi se na reklamacijskom zapisniku. Reklamacijski zapisnik sastavlja se u dva primjerka, jedan primjerka šalje se kupcu.
Naknadne reklamacije proizvoda obrađuju se kao izvođenje zahtjeva iz naslova garancije ili stvarnih pogrešaka te ih Korisnik šalje pružatelju usluge putem:
- adrese e-pošte info@gkboje.ba
- pozivom na telefonski broj +387 (0)61 904 421
pismenom izjavom, poslanom poštom na adresu GLAS-KOMERC d.o.o. za GLAS-KOMERC WEB TRGOVINA, Sviračka 82, 76250 Gradačac, Bosna i Hercegovina