1. Kako mogu pratiti status svoje narudžbe?
Ako želite broj za praćenje, navedite to u polju “Napomene uz narudžbu” tokom plaćanja, a poslat ćemo vam broj za praćenje čim pošiljka bude poslana.

2. Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu nakon što je poslana?
Izmjene i otkazivanje narudžbi moguće su prije nego što kurir preuzme paket.

3. Koliko je online plaćanje sigurno?
Koristimo standardne metode enkripcije i sigurnosne protokole (SSL) za zaštitu vaših podataka.

4. Mogu li odabrati dostavnu službu?
Dostavnu službu biramo prema karakteristikama narudžbe, uključujući težinu, dimenzije i rok isporuke, kako bismo osigurali najefikasniju dostavu.

5. Vršite li isporuku u inostranstvo?
Isporuka je trenutno dostupna samo unutar Bosne i Hercegovine.

6. Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?
Ovisno o proizvodu, možete birati između preuzimanja u poslovnici ili dostave putem kurira. Za tačne informacije nazovite na kontakt broj.

7. Koji su načini plaćanja mogući?
Nudimo različite opcije plaćanja, uključujući gotovinsko plaćanje pri preuzimanju, kartično plaćanje i uplatu na račun.

8. Mogu li kupovati ako nisam registrovan?
Da, možete kupovati kao gost, ali registracija omogućava ostvarenje bodova u programu lojalnosti.

9. Koje su prednosti registracije na vašoj stranici?
Registrovani korisnici dobivaju obavijesti o akcijama i ponudama, a takođe mogu učestvovati u programu lojalnosti za prikupljanje bodova.

10. Da li nudite garanciju na proizvode i koliko traje?
Garancija zavisi od vrste proizvoda i uslova proizvođača; tačne informacije nalaze se na stranici proizvoda. Sve dodatne informacije možete dobiti preko e-maila i poziva.

11. Kako mogu vratiti ili zamijeniti proizvod?
Proizvod možete vratiti u poslovnici ili putem kurirske službe, u zavisnosti od proizvoda. Kontaktirajte nas za više informacija.

12. Mogu li lično doći u neku od vaših poslovnica da vratim kupljeni artikl?
Da, povrat proizvoda je moguć u poslovnicama, ali se može obaviti i kurirskom službom.